Advanced

Re: GC8QBNJ - Le Challenge JJ

[Resolved] GC8QBNJ - Le Challenge JJ
May 15, 2021 05:12PM
In English

Hello

I want to create the following Challenge: (I have all the required conditions).
I have verified that more than 12 people in a radius of 40 km realize or can achieve this challenge "easily".

1 °) Have done at least 2 turns of the Matrice

2 °) Have found caches in at least 10 different countries

3 °) Have found at least 10 caches that are more than 5000 days old

4 °) Have found at least 10 D5/T5 caches

5 °) Have found at least 100 T5 caches

6 °) Total at least 1000 points for the following 10 attributes (with at least 1 point per attribute) :
Abandoned mine - Abandoned structure - Boat required - Climbing equipment required - Dangerous area - Difficult climbing - Long hike (> 10 km) - May require wading - May require swimming - Tree climbing required.

And if possible, the following condition in addition :

7 °) Have made at least two D5/T5 caches the same day on 3 different days (example for me: 2 D5/T5 on 01/19/2020 - 2 D5/T5 on 02/29/2020 - 2 D5/T5 on 02/27/2021)

Thanking you for your help.

Geo-friendly

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
En français

Bonjour

Je souhaite créer le Challenge suivant : (je réalise toute les conditions).
J'ai vérifié que plus de 12 personnes dans un rayon de 40 km réalisent ou peuvent réaliser ce challenge "facilement".

1°) Avoir fait au moins 2 tours de matrice

2°) Avoir trouvé des caches dans au moins 10 pays différents

3°) Avoir trouvé au moins 10 caches vieilles de plus de 5000 jours

4°) Avoir au moins 10 fois la cotation D5/T5

5°) Avoir au moins 100 fois la cotation T5

6°) Totaliser au moins 1000 points pour les 10 attributs suivants (avec au moins 1 point par attribut) :
Mine abandonnée - Structure abandonnée - Bateau requis - Équipement d'escalade nécessaire - Zone dangereuse - Escalade difficile - Longue randonnée (>10 km) - Peut exiger de patauger - Peut exiger de nager - Escalade d'arbre nécessaire.

Et si c'est possible, la condition suivante en plus :

7°) Avoir fait au moins deux caches D5/T5 la même journée sur 3 jours différents (exemple pour moi : 2 D5/T5 le 19/01/2020 - 2 D5/T5 le 29/02/2020 - 2 D5/T5 le 27/02/2021)
En vous remerciant pour votre aide.

Geoamicalement
Re: GC8QBNJ - Le Challenge JJ
May 15, 2021 06:47PM
Here is the link https://project-gc.com/Challenges/GC8QBNJ/60800

But #7. Have made at least two D5/T5 caches the same day etc. is not in because the condition is not allowed on the basis that it is time limited rule 2.12.9
Re: GC8QBNJ - Le Challenge JJ
May 15, 2021 08:42PM
Good evening

I suspected that the 7 °) would not work. Thank you very much for the time spent in carrying out the program.

Geo-friendly

Silent wolf

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bonsoir

Je me doutais que la 7°) n'irait pas. Je vous remercie beaucoup pour le temps passé pour réaliser le programme.

Géoamicalement

Loup Silencieux
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login