Advanced

Re: 17 Bundesländer

[Awaiting feedback] 17 Bundesländer
November 23, 2017 07:43AM
Hallo zusammen, Ich bin auf der suche nach einem Challange Checker für alle 16 Deutschen Bundesländer plus Mallorca. Ich möchte gerne eine Challengemit dem Namen 17 Bundessländer oder 16+1 Bundesland machen.

könnt Ihr mir weiter helfen?

Vielen DAnk

Stefan
Re: 17 Bundesländer
November 23, 2017 11:33AM
It is not possible to mark Mallorca as a separate county as the smallest geographic area in Spain are the Illes Balears where Mallorca is part of
Es ist nicht möglich, Mallorca als eine separate Bundesland zu markieren, da das kleinste geographische Gebiet in Spanien die Illes Balears sind, wo Mallorca ein Teil ist.

We can only do a checker for 16 Bundeslands plus Illes Balears, the guidelines do not allow us to go smaller
Wir können nur ein Checker für 16 Bundesländer plus Illes Balears machen, die Richtlinien erlauben uns nicht kleiner zu gehen
Re: 17 Bundesländer
November 23, 2017 12:21PM
Dies wäre auch super wenn das gehen würde.

Vielen vielen Dank

lg Stefan
Re: 17 Bundesländer
November 23, 2017 12:37PM
Do you have a GCcode for me
Hast du einen GCcode für mich?
Re: 17 Bundesländer
March 12, 2018 01:28AM
GC56X00 seems to be a similar challenge and already has a checker. Maybe that script can be used as a basis?
Re: 17 Bundesländer
March 12, 2018 10:43AM
The script is not the problem but I need a GCcode to attach to the checker
Re: 17 Bundesländer
April 05, 2018 11:10AM
This thread has not received any further responce from the requester any more and will therefor be moved to ARCHIVE Checker requests (impossible). Should the requester have any queries he can raise his question on this thread in the archived section,
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login