Advanced

Re: READ FIRST Verificateur challenge sur les point favori des poseur

[Cancelled] READ FIRST Verificateur challenge sur les point favori des poseur
January 12, 2018 06:07PM
READ FIRST

Bonjour;
Je voudrais savoir s'il existe un vérificateur de challenge sur le nombre de points favoris reçu par poseur.
Car je voudrai faire un challenge, ou pour loguer la cache il faudrait avoir 250 points Favoris sur ses propres cache.
Ce qui à pour but que les geocopains de ma région sorte des caches de qualité pour pouvoir avoir 250 PF pour loguer ce challenge.
Donc ma question et comment je fait pour me procurait ce vérificateur de challenge.

Merci à vous.


Hello; I would like to know if there is a challenge checker on the number of favorite points received by the setter. Because I want to make a challenge, or to log the cache should have 250 points Favorites on its own cache. Which aims that the geocopains of my region out of quality caches to be able to have 250 PF to log this challenge. So my question and how did I get this challenge checker. thank you
Re: READ FIRST Verificateur challenge sur les point favori des poseur
January 12, 2018 07:02PM
I'm sorry but a challenge like this is not allowed under the current guidelines
Je suis désolé, mais un défi comme celui-ci n'est pas autorisé dans les lignes directrives actuelles

Please read / Lisez s'il vous plaît, https://www.geocaching.com/help/index.php?pg=kb.chapter&id=127&pgid=206#criteria
Pas acceptable
Quote
Exiger géocacheurs de posséder un cache.
Re: READ FIRST Verificateur challenge sur les point favori des poseur
January 23, 2018 11:49AM
This thread has not received any further responce from the requester any more and will therefor be moved to ARCHIVE Checker requests (impossible). Should the requester have any queries he can raise his question on this thread in the archived section,
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login