×

To be able to write in the forum you need to authenticate. Meanwhile it's read-only.

Re: Snooker challenge

[Cancelled] Snooker challenge
January 06, 2024 03:46PM
Beste Vogelbird,

Graag wil ik een challenge plaatsen gebaseerd op snooker. In plaats van ballen te potten zoek je geocachen met in de cachenaam een kleur. Zo telt een cache met rood in de titel voor 1 punt.

De regels: vind minimaal 100 punten waarbij geldt:

1) alle kleuren moeten minimaal 1x gevonden worden.
2) het gaat om de kleuren geel, groen, bruin, blauw, roze, zwart
3) nadat je deze zes kleuren hebt gevonden ga je op zoek naar meer kleuren. Elke kleur moet vooraf worden gegaan door een cache met de naam rood in de titel (dus je pot eerst een rode bal en daarna een met een kleur)
4) de punten voor de kleuren zijn hetzelfde als bij snooker, geel 2, groen 3, bruin 4, blauw 5, roze 6, zwart 7.
5) nadat alle kleuren minimaal 1x gevonden zijn heb je 27 punten, hierna heb je een rode bal nodig gevolg door een kleur. Er zijn maximaal 15 rode ballen
6) de cachenaam telt mee als de kleur in de naam voor komt, zowel in het Engels of in het Nederlands.
7) Vredespaleis is dus bijvoorbeeld een cache met de naam red, die telt dus voor een punt.

Ik heb nog geen gc code, ik ben eerst benieuwd of dit kan en mag. Ik heb geen regel gelezen waardoor dit niet zou mogen.

Alvast bedankt en happy caching!
Re: Snooker challenge
January 06, 2024 03:59PM
Deze soort challenges zijn helaas niet meer toegestaan. De cachenaam kan niet worden gebruikt als challenge criterium

Zie https://www.geocaching.com/help/index.php?pg=kb.chapter&id=127&pgid=206#criteria

Not acceptable
Quote
These cache page elements: cache titles, cache owner, GC Codes, publishing Reviewer, or cache page text.
Re: Snooker challenge
January 06, 2024 04:02PM
Helaas.

Bedankt!
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login